ZAKRES DZIAŁALNOŚCI CENTRUM

Rekrutacja - PSPP

Warunki przyjęcia 

Złożenie wymaganych dokumentów

Liczba miejsc 50.

Wymagane dokumenty:
 

docpodanie o przyjęcie na studia podyplomowe skierowane do kierownika Studium

dockwestionariusz osobowy

docxdwa egzemplarze wypełnionej i podpisanej umowy o warunkach odpłatności za studia

  • odpis albo poświadczona przez Uniwersytet Łódzki bądź notariusza kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • 1 zdjęcie

Termin składania dokumentów

Dokumenty można składać osobiście od 1 do 30 września (każdego roku)

W lipcu i sierpniu dokumenty można przesłać pocztą poleconą na adres wskazany poniżej

Miejsce składania dokumentów

Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, budynek WPiA UŁ, Łódź, ul. Kopcińskiego 8/12, p. 4.66 lub 4.85 (IV piętro, beczka C).

Koszt uczestnictwa

4500,00 zł. (płatne na rachunek bankowy podany po przyjęciu na studia; możliwość rozłożenia płatności na 2 raty: I rata w wysokości 2250,00 płatna do końca października; II rata w wysokości 2250,00 płatna do końca lutego)

 

Dodatkowa opłata 30,00 zł za świadectwo ukończenia studiów podyplomowych (płatna w późniejszym terminie na nr rachunku:  42 1240 3028 1111 0010 2943 5358)

 

Prosimy nie dokonywać wpłat przed rozpoczęciem Studium.

Dodatkowe informacje można uzyskać

 poniedziałek, wtorek, piątek w godz. 10:00 - 15:30:

w Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, ul. Kopcińskiego 8/12, p. 4.66 lub 4.85 (IV piętro, beczka C) pod nr telefonu (42) 665 58 54

osoby kontaktowe: Małgorzata Stankiewicz - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.